Előfizetői tartalom

A Tesco szerint nem tudták áthárítani a vevőkre teljesen az árak emelkedését

Portfolio
A birt Tesco részben azzal indokolja profitcsökkenését a 22/23-as pénzügyi évben, hogy az inflációs költségek emelkedését nem tudták teljes mértékben áthárítani a fogyasztóikra - írja az ESM kiskereskedelmi portál.

A cég a február 25-ig tartó pénzügyi évében 2,49 milliárd font (1060 milliárd forint) üzemi eredményt tudott felmutatni, szemben az egy évvel korábbi 2,65 milliárd fonttal. Ez 6,4 százalékos csökkenés. Ken Murphy vezérigazgató szerint ügyfeleik nehéz éven vannak túl, de a cég beszállítói is folyamatosan emelték áraikat és saját működésük költségei is emelkedtek....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés