Előfizetői tartalom

Egyre véresebb a verseny az Aldi és a Lidl ellenében, de egyelőre nincs ellenszer

Portfolio
A nagy brit szupermarketláncok kétségbe estek, hogy hiába csökkentik áraikat a két német diszkont, az Aldi és a Lidl szintjére, a vásárlók átáramlása nem áll meg. A Tesco, a Sainsbury's, az Asda és a Morrisons most további költségcsökkentésre kényszerül - írja az ESM kiskereskedelmi szakportál.

Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója azt állította a Reutersnek, hogy csak a karácsonyi időszakban 58 millió font (milliárd forint) "vándorolt" a Lidl-höz az Tescótól és a Sainsbury's-tól, ez pedig nem csak az új üzleteket felkereső vásárlóknak köszönhető. Az Aldi és a Lidl decemberi eladásai 26%-kal, illetve 25%-kal nőttek. A német duó már most is a brit piac több...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés