Előfizetői tartalom

Egyre véresebb a verseny az Aldi és a Lidl ellenében, de egyelőre nincs ellenszer

Portfolio
A nagy brit szupermarketláncok kétségbe estek, hogy hiába csökkentik áraikat a két német diszkont, az Aldi és a Lidl szintjére, a vásárlók átáramlása nem áll meg. A Tesco, a Sainsbury's, az Asda és a Morrisons most további költségcsökkentésre kényszerül - írja az ESM kiskereskedelmi szakportál.

Retail Day 2025 Ne maradj le az év legfontosabb retail eseményéről, hiszen a találkozó lehetőséget teremt a tapasztalatcserére, a kiskereskedelmi-szektor legnagyobb kihívásainak megvitatására! Információ és jelentkezés Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója azt állította a Reutersnek, hogy csak a karácsonyi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés