Előfizetői tartalom

Kritikus pontot érhetett el az infláció egy friss kutatás szerint

Portfolio
4 százalékkal csökkent a sör, a bor és a szeszes italok értékesítése az európai kiskereskedelmi csatornákon belül tavaly - derül ki az IRI elemzőcég adataiból. A visszaesés egyértelműen az infláció következménye.

Az IRI szerint az európai szupermarketek, diszkontok, vegyesboltok és egyéb italboltok kategóriáinak teljes értékesítése 2022-ben 66 milliárd eurót tett ki, ami 2,7 milliárd euróval alacsonyabb az előző évinél - írja az ESM kiskereskedelmi szakportál. 2020-ban az alkoholértékesítés kiemelkedő évet zárt, 7,5 milliárd euróval 67,3 milliárd euróra emelkedett, ami annak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés