Előfizetői tartalom

Miféle válság? Sosem ment még ennyire jól a luxus

Portfolio
Az LVMH luxuscikk-csoport 9%-os forgalomnövekedést könyvelhetett el a negyedik negyedévben - számol be a Reuters. A szép növekedés oka az európai és az amerikai vásárlók ünnepi szezonban történt lelkes költekezése, ami ellensúlyozta a Kínában tapasztalt, járványügyi intézkedések miatt fellépő zavarokat.

A világ legnagyobb luxuskonszernjének eladásai 22,7 milliárd eurót tettek ki az év utolsó három hónapjában, a 9%-os organikus növekedés pedig némileg meghaladta a 7%-os növekedésre vonatkozó elemzői várakozásokat. Ez lassulást jelentett az év első kilenc hónapjában regisztrált 20%-os növekedéshez képest, ami a Kínában történő lezárásoknak tudható be. De nem javított...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés