Előfizetői tartalom

Kiderült, melyik a legértékesebb márka a világon

MTI
Az Apple-t megelőző Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance 2023-es Global 500 ranglistája alapján. A dobogó harmadik helyét most is a Google foglalja el.

Az Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján. A lista összeállítói szerint az Amazon márkaértéke 299,3 milliárd dollár, ami 15 százalékkal kisebb az egy évvel korábbi 350,3 milliárd dollárnál. A két évig listavezető Apple a második helyre csúszott vissza, márkaértéke...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés