Előfizetői tartalom

Tarolt a Lidl: ezekért a termékekért rajongtak a britek

Portfolio
A Lidl német diszkontlánc brit részlege közölte, hogy Nagy-Brittaniában, a december 25-ig tartó négy hétben 24,5 százalékkal nőttek az eladásai az előző év azonos időszakához képest. A cég közleménye szerint a növekedés az új üzletnyitásoknak és a fogyasztók tudatosabb, spórolást előtérbe helyező vásárlásaiknak köszönhető – írta meg a Reuters.

A Lidl nagy-britanniai részlege által hétfőn közzétett adatok szerint több mint 1,3 millióval nőtt a vásárlók száma az üzleteiben a szentestéig tartó hét napban. A Kantar piackutató adatai alapján, a 62,8 millió font értékben emelkedett az üzletlánc forgalma a megadott időszakban. Ez a szám majdnem háromszorosa a tavalyi értékeknek. Úgy látjuk, hogy ez a lendület idén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés