Előfizetői tartalom

Az influenszer marketing szabályai – A Gazdasági Versenyhivatal is figyel

Ősszel fogja közzétenni a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az új influenszer marketing tájékoztatóját, amely a korábbiaknál jóval részletesebb iránymutatást fog adni a véleményvezéreknek a jogszerű működéshez. A versenyhatóság tavasszal már közzétette a tájékoztató tervezetét észrevételezés céljából, és a nyáron egy kellemes hangvételű workshop keretében egyeztetett az iparági érdekeltekkel. A Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda ebben a cikkben az influenszer marketing legfontosabb jogi kérdéseit tekinti át, a versenyhatóság gyakorlatából vett példákkal színezve, elemezve az ősszel érkező tájékoztató fontosabb pontjait.

Influenszer marketing, mint iparág Az utóbbi években az influenszer marketing rendkívüli népszerűségre tett szert az online marketing világában. Mivel egy meglehetősen fiatal iparágról beszélünk, nem állnak rendelkezésre sok évre visszamenőleg adatok, azonban a számok enélkül is beszédesek. Míg 2019-ben hozzávetőleg 6,5 milliárd dollárra becsülték az influenszer marketing...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés