Előfizetői tartalom

Lenne muníció a magyar e-kereskedőkben, akkor miért hagyják, hogy letarolják őket?

Portfolio
Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, ugyanakkor az ilyen típusú hazai cégek forgalma már belföldi viszonyban is korlátokba ütközik, a nemzetközi terjeszkedés pedig még gyerekcipőben jár - derül ki a Digitális Kereskedelmi Szövetség a GKID-vel közösen készített kutatásából, amely szerint a hazai webáruházak alacsony exportálási kedvének hátterében több hiányosság áll.

Míg 2020-ban 45%-os volt ez az ugrás, addig 2021-ben további 32%-ot bővült a hazai online piac, melynek forgalma tavaly ezzel meghaladta az 1200 milliárd forintos szintet. Ezzel a növekedési ütemmel 2021-ben Magyarország a második leggyorsabban bővülő e-kereskedelmi piac volt az Európai Unióban, igaz alacsonyabb bázisról indult.   A magyar növekedést azonban hosszú távon gátolhatja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés