A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a koronavírus világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot, ez a megelőző évhez képest közel 12 százalékos növekedést jelent. A vonatkozó sajtóközlemény szerint az online kereskedelem iránti érdeklődés növekvő trendje is megmaradt, a teljes értékesítés 19,3 százaléka az online térben történt, ez 6 százalékos növekedés a 2020-as pénzügyi évhez képest. 2022-ben az IKEA új formátumú pop-up stúdiók megnyitását tervezi két Budapesten kívüli nagyvárosban, valamint további digitális megoldások bevezetését is tervezik.
„Az elmúlt pénzügyi évben példátlan fennakadásokkal kellett szembenéznünk a kiskereskedelmi üzletágunkban – a járvány okozta lezárás miatt áruházaink több mint egy hónapig zárva voltak. Az otthoni élet minden eddiginél fontosabbá vált, az emberek többségének újra kellett gondolnia otthona funkcióit – mondta többek között David McCabe, az IKEA regionális ügyvezetője...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés