Előfizetői tartalom

Így léphetnek nemzetközi porondra a magyar élelmiszeripari cégek

Portfolio
Számos hazai élelmiszergazdasági vállalat „nőtte ki” a hazai piacot, és fordult/fordul a nemzetközi befektetési lehetőségek felé. A Portfolio Agrárszektor 2021 konferenciáján egy kerekasztal-beszélgetésnek a fő témája az volt, hogy hol kínálkoznak ma az agráriumban a legjobb befektetési esélyek, és ezek kihasználásához melyek lehetnek a legjobb megoldások.

Nagyon sok kihívást, de lehetőséget is tartogat a külpiac a magyar társaságok számára - világított rá Bán Zoltán, a Net Média Zrt. (Portfolio) vezérigazgatója. Bárány László, a Master Good Kft. ügyvezető-tulajdonosa ismertette, hogy a Master Good cégcsoport 43 országban exportálja a csirkehús és készítmény termékeit. Komoly piacuk Ázsia, és annak is több régiója...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés