Előfizetői tartalom

Tarolt az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday akciója

Portfolio
Az eMAG és az Extreme Digital november 19-i Black Fridayén a magyar vásárlók 10,13 milliárd forint értékben, több mint 420 ezer darab terméket rendeltek, ami jelentősen felülmúlja a tavalyi év eredményeit. A legjobban a háztartási eszközök, tisztítószerek, baba-mama termékek és a laptop/IT termékek fogytak, de belföldi szállást/utat is vásároltak közel kétszázan.

Tájékoztatásuk szerint az első közös Black Fridayén közel 166 ezren vásároltak Magyarországról: egy tipikus fekete pénteki vásárló nagyjából 11 és fél percet töltött az akciós ajánlatok böngészésével, és átlagosan két és fél darab terméket rakott a kosarába. A rendelések átlagos értéke a budapesti (bruttó 57 210 forint), Hajdú-Bihar megyei (bruttó 47 886...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés