Előfizetői tartalom

Egyre népszerűbb a vegán életmód: rárepül az új trendre a magyar világmárka is

Portfolio
Míg Németországban a fiatalok 25-30%-a vegán, addig Magyarországon vegánnak lenni még mindig csak egy szűk szegmenst érint. Ebben a speciális étrendben rejlő potenciált egyre több élelmiszeripari szereplő is felismeri, például a szadai üzeméből több mint száz országba sportcélú élelmiszereket és táplálékkiegészítőket exportáló BioTechUSA is.

Domináns szereplője saját iparágán belül a táplálékkiegészítőket gyártó BioTechUSA, azonban a vegán termékek egyelőre kis hányadát teszik ki a mintegy 1500 termékből álló, 100%-ban doppingmentes portfóliójuknak. A cégcsoport vegán fehérjéje ugyan már néhány éve elérhető, de komplett vegán termékcsaláddal csak az elmúlt hetekben jelentkezett - ismertette a Portfolio-nak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés