Jelentősen megugrott az elmúlt időszakban a műanyagok ára, így nem okozhat meglepetést, ha a magyar higiéniai termékek piacára is begyűrűzik majd annak hatása. Ennek kapcsán Dancsó András, a világ legnagyobb női intimhigiéniai termékeket gyártó üzemének, a P&G csömöri gyárának igazgatója a Portfolio-nak elmondta, hogy a Procter & Gamble az alapanyagköltségek aránytalan drágulása miatt az Egyesült Államokban tavaly konkrét árképzési beavatkozásokat hajtott végre, amely a babaápolási, a női intimhigiéniai és a felnőtt inkontinencia termékkategóriákat érintette. A Rossmann Magyarország Kft. megerősítette az áremelkedést, ugyanakkor kiemelték, hogy a növekedés mértéke nem olyan jelentős, azonban azt számos tényező befolyásolja.
A gyárigazgató más piacok változásairól és a jövőbeli árképzési lépésekről nem tudott nyilatkozni, azt azonban megjegyezte, ahogy a lehetőségek engedik, az áremeléseket új termékinnovációkkal párosítják majd. Ugyanakkor a boltok polcain minden árképzés a kiskereskedő kizárólagos belátására van bízva. A Portfolio megkeresésére a Rossmann Magyarország Kft. megerősítette...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés