Előfizetői tartalom

Három évtizede lépett a magyar piacra az OMV, folyamatos a bővülés azóta is

Portfolio
Idén három évtizede annak, hogy belépett a magyar piacra az OMV, amely annak már közel 10 százalékát birtokolja és közel 200 töltőállomásból álló hálózattal rendelkezik. A társaság a kiskereskedelem mellett a nagykereskedelemben is meghatározó szereplő az üzemanyag és bitumen termékek értékesítése révén.

A kezdetek, amikor az ÖMV volt az OMV Az osztrák hátterű OMV AG – akkor még ÖMV AG - 1990-ben nyitotta meg első benzinkútját Ausztriában, és szinte ezzel egyidőben el is kezdte terjeszkedését a nemzetközi piacon. Ennek egyik első állomása volt Magyarország is, ezzel pedig Ausztria legnagyobb vállalatcsoportja lépett be a hazai piacra. A társaság akkoriban két leányvállalatot...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés