Előfizetői tartalom

Óvatosabbak lettek a magyarok, romlott a fogyasztói bizalom

Portfolio
A GKI fogyasztói bizalmi index februárban, a januári 5,5 pontos emelkedést követően, annál lényegesen kisebb mértékben, 1,1 ponttal csökkent (-34,9 pontra).

A fogyasztói bizalmi index összességében az áprilisi zuhanásának még 40%-át sem dolgozta le, s jóval elmarad a válság óta elért júliusi csúcsától (-26,9 pont). Igaz, a januári emelkedés már azt sugallta, hogy a koronavírus-járvány közelgő végét remélve a lakosság optimizmusa emelkedni kezd, de a mai adat jelzi: ez a folyamat nem feltétlenül lesz töretlen. Februárban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés