Előfizetői tartalom

Mélyen van a fogyasztói hangulat Magyarországon

Portfolio
Novemberben kissé javult, de így is nagyon mélyen van a fogyasztói hangulat - derül ki a GKI fogyasztói bizalmi indexének alakulásából. Az áprilisi, koronavírus-válsággal összefüggő zuhanásnak még a felét sem sikerült eddig visszadolgozni.

A GKI fogyasztói bizalmi index az áprilisi zuhanás után három hónapos jelentős emelkedés, majd három hónapos esés után novemberben minimálisan emelkedett (-34,1-ről -33,0 pontra), de nem érte el szeptemberi szintjét (-31,1 pont). Az indexnek novemberre összesen az áprilisi romlás 43%-át sikerült ledolgoznia. A lakosság saját pénzügyi helyzetének alakulását novemberben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés