Előfizetői tartalom

A diszkontok éve lehet 2020? Mennyire alakultak át a vásárlási szokásaink?

Jelentősen megváltozott az életünk a COVID-19 megjelenése óta, átalakultak a vásárlási szokások, új krízisekkel kellett szembenézni, más dolgok miatt aggódnak az emberek, mint akár egy évvel ezelőtt. Ez egyértelműen kirajzolódik a GfK Hungária Piackutató Kft. 2020. áprilisában, valamint júniusában készült felméréseiből. Kérdés ugyanakkor, hogy vajon mennyire lesznek tartósak ezek a változások, és ha lecseng a járvány, ugyan visszatér-e minden a régi kerékvágásba. Többek között erről beszélgettünk Turcsán Tündével, a GfK Háztartás Panel FMCG Üzletág Igazgatójával.

Sokat lehetett olvasni arról, hogy jelentősen megváltoztak a vásárlási szokások az új koronavírus megjelenése után. Milyen következtetést lehet levonni a GfK Hungária tavaszi, illetve nyári felméréseiből? Mindkét időszakra  jellemző, hogy a hazai vásárlók próbálták elkerülni a zsúfoltságot, az emberekkel való érintkezést és jóval ritkábban jártak vásárolni...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés