Előfizetői tartalom

Itt az HBO GO járvány-forgatókönyve: erre készülhetnek a nézők

Portfolio
Alapjaiban forgatta fel a mindennapokat a tavasszal kirobbant COVID-19 vírus. A veszélyhelyzetben és a kijárási korlátozások közepette sokak számára jelentett kikapcsolódási lehetőséget a streaming. A folyamatosan növekedő igényt a szolgáltatók is megérezték, és reagáltak is rá. A Pénzcentrum interjút készített Pinczés-Pressing Ádámmal, az HBO Magyarország PR vezetőjével, sajtófőnökével és Riczu Tiborral az HBO Europe digital marketing vezetőjével, aki csapatával tizenkét országban felel a digitális marketing és sales, és az ehhez kapcsolódó technológiai fejlesztések területéért. Elárulták, hogy növekedést, de sok kihívást is hozott a járvány első hulláma. Arról is kérdeztük őket, hogyan befolyásolhatja a jövőben a tartalomfogyasztást a pandémia. Mi lesz, ha elfogynak az új filmek, sorozatok? Megtörténhet, hogy nem lesz mit nézniük a nézőknek?

"A veszélyhelyzet (...) sok szempontból hasonló helyzetet eredményezett a potenciális felhasználóink életében, mint a például a karácsonyi időszak. Az emberek megspórolták a napi munkába ingázást, bevásárlást, szociális programokat, egyszóval több lett szabadidejük. Amikor az embernek több szabadideje van, több tartalmat fogyaszt. Ezt a helyzetet idézte elő a semmiből...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés