Előfizetői tartalom

Csúcsra tör a Suzuki - Idén is a piacvezető címre pályáznak

Portfolio
Az áprilisi mélypont után a Magyar Suzuki havi értékesítési adatai jelentős növekedésnek indultak. A hibrid meghajtású Suzukik fogadtatása rendkívül pozitív a fogyasztók részéről, így 2020. utolsó két negyedévére reális cél a piacvezető pozíció visszaszerzése Magyarország legnagyobb hibrid forgalmazója számára - írta a vállalat közleményében. 

Hangsúlyozták, a koronavírus-járvány az egész autóipart visszavetette, a legnehezebb hónapokban (2020 március-április) több mint 50%-kal kevesebb új autót helyeztek forgalomba az előző év azonos időszakához képest. A korlátozások enyhítésével és a gazdaság újraindulásával egy időben az új autók iránti kereslet is növekedésnek indult. A májusban értékesített 697...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés