Előfizetői tartalom

XXXLutz néven folytatja a KIKA, vidéken is terjeszkednek

Portfolio
A közelgő márkaváltás után az eddig KIKA-ként ismert áruházlánc immár XXXLutz néven a piacvezető szerepet célozza meg Magyarországon, vagyis az IKEA babérjaira tör - erről mondta Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője.

Az eddig KIKA-ként ismert áruházlánc XXXLutz néven folytatja - erről beszél Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője a Világgazdaságnak adott interjújában. Kifejtette, hogy mivel az XXXLutz nagyobb árukészlettel rendelkezik, az új felállásban a teljes szortiment felét adja csak a KIKA, a többi az anyacég révén kerül a polcaikra. A szintén a cégcsoporthoz tartozó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés