A válság egyik vesztese: a kiskereskedelem
Nincs olyan iparág a világban, amire ne hatott volna valamilyen módon a koronavírus-járvány, ez alól a kiskereskedelmi szektor sem kivétel.
Általánosságban elmondható, hogy az online kereskedelem térnyerését hozta a járvány, az e-kereskedelem aránya az elmúlt években tapasztalható stabil növekedés után megugrott.
Az élelmiszer-értékesítésekben, előrehozott vásárlások pörgették az eladásokat a járvány elején, átmenetileg áruhiányt okozva világszerte, közben az éttermek és a nem mindennapi használati cikkeket értékesítő üzleteket sok országban több hétre bezárásra kényszerítették, megakadályozandó a fertőzés terjedését.
A cikk tartalmából
- Csődöket hozott a koronavírus az amerikai kiskereskedelemben
- Kik vannak még veszélyben?
- Mi a baj a kiskereskedelmi cégeknél?
- A nagyszereplők árfolyamának alakulása
- A szektor árazása
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!