Előfizetői tartalom

Elképesztően pesszimisták a németek

MTI
Hosszú időn keresztül nyomasztják majd még a német fogyasztókat a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások során szerzett tapasztalatok a nürnbergi GfK piackutató intézet felmérése szerint.

A felmérésben résztvevők közül minden harmadik például jövedelmi helyzetének romlására számít a következő tizenkét hónapban. Negyedük tervez lemondani a már betervezett nyaralásáról és 7 százalékuk eltekint ezalatt az idő alatt a ruházati cikkek, új autó vagy luxuscikkek vásárlásától. A GfK kutatóti a "Covid-19 Consumer Pulse" című felmérés alapján arra a megállapításra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés