Előfizetői tartalom

Itt a bizonyíték: tényleg ráugrottak az emberek a Netflixre a koronavírus-járvány közepette

Portfolio
Nagyot ugrott a Netflix előfizetőinek száma a koronavírus-válság közepette, a január-márciusi negyedévben rekordot döntött az új előfizetők száma – derül ki a társaság negyedéves gyorsjelentéséből. A számok közzétételét követően egyből 10 százalékos pluszba ugrott a részvények árfolyama a zárás utáni kereskedésben, de a lendület nem tartott sokáig. A vezetőség ugyanis arra figyelmeztetett, hogy ez a növekedés csak átmeneti, ráadásul az erős dollár sem kedvez a cégnek és az sem szerencsés, hogy le kellett állítani a tartalomgyártást a járvány miatt.

Az első negyedév fontosabb számai: 15,77 millió új előfizetője lett a Netflixnek a január-márciusi időszakban, ami új rekordot jelent a cég történetében és az elemzői várakozásokat is jelentősen felülteljesítette. Az előző rekord 9,6 millió új előfizető volt egy negyedév leforgása alatt, amit 2019 első negyedévében ért el a cég. Az elemzői várakozások átlaga...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés