Előfizetői tartalom

Hiába nőtt a magyar vásárlóerő, még mindig nagyon szegények vagyunk

Portfolio
Magyarországon egy év alatt 10%-kal nőtt a vásárlóerő a GfK tanulmánya szerint, ezzel azonban továbbra is csak a 30. helyen van az európai rangsorban.

Európában 1,9%-kal nőtt az egy főre jutó vásárlóerő 2016-hoz képest, ennek tükrében pedig Magyarország jól teljesített a 10%-os növekedésével. A 42 országot vizsgáló tanulmány megállapította, hogy jelentős különbségek láthatók az elkölthető jövedelem mértékét illetően. A legmagasabb az átlagos vásárlóerő Liechtensteinben (63267 euró), Svájcban (42142 euró)...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés