Előfizetői tartalom

68 milliárdot költöttek a magyarok közvetlen értékesítésű termékekre

MTI
Közvetlen értékesítőkön keresztül 68 milliárd forint értékű árucikk talált gazdára Magyarországon tavaly a Közvetlen Értékesítők Szövetségének (DSA) adatai szerint.

Vásárlóként vagy vállalkozóként csaknem minden tizedik magyar kapcsolatban áll a közvetlen értékesítéssel - derül ki a felmérés összefoglalójából, amelyet szerdán juttattak el az MTI-hez. A nemzetközi tapasztalatokhoz hasonlóan Magyarországon is inkább a nők választják a közvetlen értékesítői tevékenységet, a férfiak hazai 31 százalékos részaránya viszont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés