Előfizetői tartalom

Ahogyan Magyarországon adót emelnek, az már művészet

Új fejezetéhez érkezett a reklámadóról szóló, soha véget nem érő történet. Amikor már mindenki arra számított, hogy jön az utolsó felvonás, akkor jött csak az igazi fordulat. Egy furcsa adóemelés margójára.

Az egész azzal kezdődött, hogy Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter március 28-án váratlanul beterjesztett egy törvénymódosító javaslatot a reklámadóról arra hivatkozva, hogy az Európai Bizottság elkaszálta ezt a különadót. Ennek a módosításnak a lényeges eleme volt egyrészt, hogy a jelenlegi 5,3%-os adókulcs június elsejétől 9%-ra emelkedett volna, másrészt az eddig...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés