Előfizetői tartalom

Vásárlási roham jön a hetekben: kinek hoz nagy profitot az Eb?

A foci és az üzlet kéz a kézben jár: egy népszerű focista nevével több millió pólót lehet eladni világszerte. Az idei Eb kiemelten fontos a magyaroknak, hiszen 44 év után a hazai válogatott is kijutott a bajnokságra. Mit jelent ez üzleti szempontból? Jóval több mez, sör és ropogtatni való fogy majd, de kinek hozza a legtöbb profitot a bajnokság? Hol várható kétszámjegyű forgalomnövekedés, és számít-e az értékesítések szempontjából, hogy hogy teljesít a csapat?

A sportesemények piacának értéke több mint 30 százalékkal nőtt az utóbbi mintegy 10 évben, és mára 145,34 milliárd forintra tehető. Egy 2011-es nemzetközi felmérés szerint a globális sportpiac 350 és 450 milliárd dollár között mozog, amibe a sporteseményeken kívül a csapatok, sportklubok és szövetségek, az infrastruktúra, a sportszerek, a médiaközvetítések, a szponzorációk...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés