Előfizetői tartalom

Téli álomból ébredt a magyarok vásárlási kedve

Portfolio
2016. februárban a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene 6,4%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest. Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletekben 4,9, a nem élelmiszer-kiskereskedelmi üzletekben 7,5, az üzemanyag-kiskereskedelemben 9,1%-kal emelkedett az értékesítés naptárhatástól megtisztított volumene - jelentette a KSH.

A februári szép magas indexek egy meglehetősen gyenge január után következtek. Az év elején ugyanis meglepetésre elég gyenge volt a lakosság vásárlási kedve, különösen az élelmiszerek esetében. Igaz, pont ezért is lehetett várni, hogy a következő hónapokban felpattanás jön: aligha a legmerevebb keresletű termékeknél vesz erőt a legnagyobb spórolási vágy a lakosságon.A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés