Május elején már megszellőztette egy sajtótermék, a napokban a költségvetési salátatörvény már jelezte, a szombati parlamenti ülésen pedig meg is erősítették, hogy igen jelentősen változtat a kormány a médiaügynökségek működési keretein. A felforgató hatású módosítások lényege, hogy a jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel, és nem alkalmazhatnak a reklámok közvetítésében bónuszokat. Glattfelder Béla, az NGM gazdaságszabályozásért felelős államtitkára ma pedig azt is megerősítette, hogy ezután 15 százalékos reklámközvetítői díjat kell a reklámozóknak a közvetítőknek fizetniük. Ez a közvetítők transzperens bevételhez juttatását célozza.
Jelentősen változik a reklámtörvényMájus 8-án a Napi Gazdaság szellőztette meg egy előkészítés alatt lévő kormányelőterjesztés alapján, hogy a kormány mit tervez a médiaügynökségekkel (a jövőben nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel, és nem alkalmazhatnak a reklámok közvetítésében bónuszokat). A bónuszok eltörlésének kérdése tehát kiderült...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés