Az elmúlt huszonöt évben alaposan átalakult a magyarországi fesztiválok világa, mostanra négy főbb csoportba sorolhatók ezek az események, és összességében a fesztiválpiac egyre inkább érett piaci sajátosságokat mutat. Az egyes fesztiválok gazdasági eredményei szempontjából a látogatószám és a jegyárbevétel, makrogazdasági szempontból pedig a turizmus jelenti az egyik legfontosabb szempontot. Nagy kérdés, hogy ezen az érett piacon várható-e még a látogatószám jelentős növekedése, illetve a költségek szorítása mellett mi lehet a kiút ennek a célnak az elérése érdekében. Az alábbiakban ezekre a kérdésekre keresem a választ.
Az év végi ünnepi asztal rendszerint akaratlanul is alkalmat ad az áttekintésre, olykor pedig hosszabb időszakok átgondolására is. A fesztiválok esetében úgy tűnik az elmúlt huszonöt év lezárt egy időszakot, rendszerváltozás dinamizáló, kapunyitó hatása révén létrejöttek azok a fesztiválok melyek meghatározzák a fesztiválszezont és piacot. Ennek megvan a maga társadalmi...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés