Előfizetői tartalom

Reklámok lehetnek az amerikai tervek áldozatai

Portfolio
Amerikai kormányhivatalok arra készülnek, hogy a fiatalok körében egyre nagyobb problémának számító elhízás leküzdése érdekében olyan cégek reklámjainak sugárzását tiltanák be, melynek élelmiszerei nagy arányban tartalmaznak cukrot, illetve sót.

Az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatallal (FDA), a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC), a mezőgazdasági minisztérium és a Betegségmegelőzési és Járványügyi Központ (CDC) szakembereiből összeállt munkacsoport kedden kiadott jelentése szabályozná, hogy milyen gyerekeknek szánt élelmiszereket lehet reklámozni. Ezek az élelmiszerek nem tartalmazhatnának adagonként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés