Előfizetői tartalom

Reklámok lehetnek az amerikai tervek áldozatai

Portfolio
Amerikai kormányhivatalok arra készülnek, hogy a fiatalok körében egyre nagyobb problémának számító elhízás leküzdése érdekében olyan cégek reklámjainak sugárzását tiltanák be, melynek élelmiszerei nagy arányban tartalmaznak cukrot, illetve sót.

Az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatallal (FDA), a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC), a mezőgazdasági minisztérium és a Betegségmegelőzési és Járványügyi Központ (CDC) szakembereiből összeállt munkacsoport kedden kiadott jelentése szabályozná, hogy milyen gyerekeknek szánt élelmiszereket lehet reklámozni. Ezek az élelmiszerek nem tartalmazhatnának adagonként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés