Előfizetői tartalom

Mit jelent a tisztességtelen és az agresszív kereskedelmi gyakorlat?

Portfolio
A legszélesebb értelemben vett reklám, illetve marketing-tevékenység minden formáját érinti a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény ("Fttv."), mely az Európai Parlament és a Tanács Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról szóló 2005/29/EK irányelvét a hazai joganyagba átültető jogszabálycsomag részeként 2008. szeptember elsejével lépett hatályba - hívja fel ügyfelei figyelmét a PwC adóhírlevelében.

Az Fttv. a vállalkozásoknak az árukra vonatkozóan a fogyasztók felé irányuló (business-to-consumer, B2C) kereskedelmi gyakorlatának tartalmi kérdéseire, valamint az ehhez kapcsolódó magatartási elvárásokra irányul. A kereskedelmi gyakorlat új fogalom a hazai jogrendben, mely lefedi mind a vállalkozások, mind az azok érdekében vagy javára eljáró piaci szereplők mindazon tevékenységét...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés