Előfizetői tartalom

Javult, de még mindig gyenge a fogyasztói bizalom

Portfolio
A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2008 első negyedévében 4 százalékpontnyit nőtt. A növekedéshez főként a háztartások jövő évi pénzügyi helyzetükre vonatkozó várakozásai és a tartós fogyasztási cikkek iránti vásárlási hajlandóság járult hozzá. Az idei első három hónapban 7 százalékponttal kevesebben gondolták úgy, hogy reáljövedelmük az inflációnál alacsonyabb mértékben fog nőni.

A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem által közösen mért komplex Fogyasztói Bizalom Index (FBI) 2008 első negyedévében 4 pontot növekedett a tavalyi utolsó negyedévhez képest és értéke 142.8 pont. A növekedés ellenére azonban továbbra is igen alacsony szinten áll. A javuláshoz legnagyobb mértékben a háztartások jövő évi pénzügyi helyzetükre vonatkozó várakozásai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés