Előfizetői tartalom

Optimistább német fogyasztók (3.)

Portfolio
A várakozásokkal ellentétben nem stagnált, hanem enyhén emelkedett a GfK kutatóintézet által számított fogyasztói bizalmi index Németországban. A ma reggel közzétett, a mintegy 2000 fő megkérdezésével végzett felmérés alapján számított előretekintő jellegű mutató márciusban 4.5 pontról 4.6 pontra emelkedett.

Az inflációs folyamatok a fogyasztói kereslet alakulását illetően némi pesszimizmusra adhatnak okot, bár a főindexet alkotó alindexek közül viszont a fogyasztók gazdasági kilátásokkal kapcsolatos mérőszáma 14.6 pontról 15 pontra emelkedett. A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos mutató -0.5-ről 1.5 pontra, a német fogyasztók költekezési hajlandósága pedig -15 pontról...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés