Előfizetői tartalom

A kínaiak nem sztrájkolnak - nyerhetünk-e a vasúti összeköttetéssel? (ICEG)

Portfolio
A vasutassztrájk mellett teljesen elsikkadt annak a híre, hogy január végén beindult a rendszeres közvetlen vasúti teherszállítás Kína és Nyugat-Európa között, bekapcsolva Magyarországot is a távol-kelettel újjáéledő vasúti áruszállításba. Pedig ez csupán egy eleme azon magyar gazdasági lehetőségeknek, amelyek az EU piacát megcélzó kínai logisztikai beruházásokban rejlenek - írja rövid elemzésében Kutasi Gábor, az ICEG European Center szakértője.

Magyarország a kínai áruk számára a dél-kelet-európai kikötőkön keresztül Nyugat-Európa kapuja. A kínai termékek tranzit szállítmányozásában rejlő bővítési lehetőségeket az is jól mutatja, hogy az elmúlt években a Magyarországra érkező 4 milliárd dollár nagyságrendű kínai import 70-80%-át továbbexportálják az EU más tagállamaiba. A kínai gyártók és szállítmányozók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés