Előfizetői tartalom

A kínaiak nem sztrájkolnak - nyerhetünk-e a vasúti összeköttetéssel? (ICEG)

Portfolio
A vasutassztrájk mellett teljesen elsikkadt annak a híre, hogy január végén beindult a rendszeres közvetlen vasúti teherszállítás Kína és Nyugat-Európa között, bekapcsolva Magyarországot is a távol-kelettel újjáéledő vasúti áruszállításba. Pedig ez csupán egy eleme azon magyar gazdasági lehetőségeknek, amelyek az EU piacát megcélzó kínai logisztikai beruházásokban rejlenek - írja rövid elemzésében Kutasi Gábor, az ICEG European Center szakértője.

Magyarország a kínai áruk számára a dél-kelet-európai kikötőkön keresztül Nyugat-Európa kapuja. A kínai termékek tranzit szállítmányozásában rejlő bővítési lehetőségeket az is jól mutatja, hogy az elmúlt években a Magyarországra érkező 4 milliárd dollár nagyságrendű kínai import 70-80%-át továbbexportálják az EU más tagállamaiba. A kínai gyártók és szállítmányozók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!