Előfizetői tartalom

Mélyen a zsebébe nyúlt az MSZP a kampány során

Portfolio
A tavaszi általános választások kampányához képest kevesebb mint fele annyit költöttek önmaguk népszerűsítésére a pártok az őszi hajrában. Míg a parlamenti fordulók alkalmával nagyjából 5.8 milliárd forintot fizettek a politikai erők a reklámhadjáratra, addig az önkormányzati választások előtti kampányban a TNS Media Intelligence listaáras kutatása szerint mindössze 2.4 milliárd forintra tehető az ilyen típusú költés - írja a Napi Gazdaság. A legjobban a szocialisták nyúltak bele a zsebükbe.

A szakértők szerint visszafogottnak volt nevezhető az önkormányzati választásokat megelőző médiakampány. Ennek azonban minden bizonnyal az az oka, hogy a pártok kimerítették a kasszát még a parlamenti választások kampányával. A listaáras számítások szerint mintegy 650-650 millió forintba kerültek a közterületi hirdetőfelületeken való, illetve televíziós megjelenések....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés