During the evening, besides a reception, award presentations and other entertaining programmes, we also present our publication “Agrarian sector 2016 - The 50 most influential people in Hungarian agriculture”.
• The biggest domestic agrarian conference
• 800 participants
• Plenary and parallel thematic sectors
• Informal reception, dinner, schnapps, whisky and wine tasting and other entertaining programmes
• Great opportunity for networking
• Presentation of the publication “Agrarian sector 2016 - The 50 most influential people in Hungarian agriculture”
• Award presentations
• In collaboration with the National Chamber of Agriculture and the most important domestic farming organisations
What people have said about us:
“Everyone who counts for anything in Hungarian agriculture is here. It is a meeting place which is not to be missed by those who consider themselves important in this sphere.” - Csaba Gyuricza, president, Agricultural and Rural Development Agency
“It feels good to be here, you can meet up with loads of people you know” – Balázs Győrffy, president, National Chamber of Agriculture
“They put a really good programme together, and the number who turn up confirm their success” – József Gráf, minister of agriculture
“The cream of Hungarian agriculture has turned up here” – József Torgyán, minister of agriculture
“This is the best agrarian conference in the country” – Gergely Papp, assistant technical director-general, National Chamber of Agriculture
“It is good to be here!” – Zsolt Harsányi, owner-manager, AXIAL LLC.
SPEAKERS AND CONVERSATION PARTICIPANTS OF THE CONFERENCE:
- Kis Miklós Zsolt, agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Miniszterelnökség
- Karsai Tamás, gazdaságfejlesztési programok végrehajtásáért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
- Jakab István, elnök, MAGOSZ, az Országgyűlés alelnöke
- Máhr András, főtitkár-helyettes, MOSZ
- Laurinyecz Anita, igazgató, UniCredit Bank Hungary Zrt., Agrárfinanszírozás, Európai Uniós Kompetencia Központ és Közszféra Finanszírozás
- Takáts Zsolt, kereskedelem- és agrárfinanszírozásért felelős vezető, Raiffeisen Bank
- Kelemen Kálmán, pénzügyi- és ügyvezető igazgató, Hungrana
- Lengyel Zsolt, kereskedelmi vezető, Pannonia Ethanol
- Párkányi Gábor, üzletágvezető (Agriculture, Food and Life), SGS Hungária Kft.
- Vancsura József, elnök, Gabonatermesztők Országos Szövetsége
- Fórián Zoltán, vezető agrárszakértő, Takarékbank Agrár Központ
- Papp Gergely, szakmai főigazgató-helyettes, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
- Urbán Zoltán, vezérigazgató, Eximbank
- Éder Tamás, vállalati kapcsolatok igazgató, elnök, Bonafarm Csoport, Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége
- Hollósi Dávid, Agrár Kompetencia Központ vezető, Erste Bank Hungary Zrt.
- Bene Zoltán, cégvezető, Karintia Kft.
- Dudits Dénes, Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja
- Font Sándor, Mezőgazdasági Bizottság (elnök), Fidesz
- Vancsura József, elnök, Gabonatermesztők Országos Szövetsége
- Farkas Sándor, elnök, Magyar Állattenyésztők Szövetsége
- Gyuricza Csaba, elnök, Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal
- Jakab István, elnök, MAGOSZ, az Országgyűlés alelnöke
- Máhr András, főtitkár-helyettes, MOSZ
- Krisán László, vezérigazgató, KAVOSZ Zrt. (felkérés alatt)
- Dr. Viski József, agrár-vidékfejlesztési programokért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség (felkérés alatt)
- Dr. Dancsó József, elnök, Magyar Államkincstár (felkérés alatt)
- Kiss György, társelnök, Magyar Állattenyésztők Szövetsége (MÁSZ), (felkérés alatt)
- Csányi Attila, vezérigazgató, Bonafarm Csoport (felkérés alatt)
THE EVENT:
DATE: 1st-2nd December, 2016
PLACE: Siófok, Hotel Azúr Wellness ****
EARLY BIRD PRICE: HUF 49.500 + VAT / person
DISCOUNTS:
- 50% discount for NAK members (24,750 Ft+Áfa/fő)
- 10% discount is available for 2 registrations
- 20% on 3 or more registrations
Discounts cannot be combined!
Our conference is expected not only to provide an opportunity to expand the participants’ knowledge base, but also to create an excellent forum for high-level networking and the forging of new professional relations. Our goal is more than just to organise another cut an dry event; we strive to make this conference a regular, interactive and international forum that keeps its finger on the pulse of the market.
OVERVIEW:
Portfolio Conferences are organized by NET Media Inc, member of Central European Media and Publishing Group. Our events cover 7 different industries and attract more than 8000 participants annually and highly renowned for their great opportunities of networking and building business relationships, merely not just giving new professional knowledge. Our aim is not to have a one time occasion event, but creating a yearly international interactive forum about the changes of the market. Find out more on www.portfolio.hu/en or conference@portfolio.hu (e-mail).