A Tencent, amely a világ legnagyobb videojáték-gyártója és a népszerű WeChat üzenetküldő platform üzemeltetője, 167,19 milliárd jüanos bevételt jelentett a szeptember 30-án zárult negyedévről. Ez 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, és szinte teljesen megegyezik az elemzők által várt 167,8 milliárd jüanos átlaggal.
A vállalat játéküzletága kiemelkedő teljesítményt nyújtott. A belföldi játékbevétel 14%-kal 37,3 milliárd jüanra emelkedett, folytatva az előző negyedév 9%-os növekedési trendjét. A nemzetközi játékbevételek szintén pozitív trendet mutattak, 9%-os növekedéssel elérve a 14,5 milliárd jüant.
Az eredmények javulásában kulcsszerepet játszottak az újonnan bevezetett játékok. A májusban piacra dobott "Dungeon &; Fighter Mobile" és a szeptemberben megjelent "Delta Force" lövöldözős játék jelentősen hozzájárult a bevételek növekedéséhez. Emellett a "Black Myth: Wukong", egy kínai "Utazás nyugatra" klasszikuson alapuló játék augusztusi megjelenése is pozitívan hatott a Tencent befektetési portfóliójára, mivel a cég részesedéssel rendelkezik a játék fejlesztőjében.
A Tencent nettó nyeresége is impresszív növekedést mutatott, 47%-kal 53,23 milliárd jüanra emelkedett.
Ez az eredmény felülmúlta az elemzők várakozásait, akik átlagosan 52,89 milliárd jüan nettó nyereségre számítottak.
Forrás: Reuters
Címlapkép forrása: Alex Tai/SOPA Images/LightRocket via Getty Images
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ