Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
Az autógyártó 142,19 millió részvényt kínált 1865 és 1960 indiai rúpia közötti ársávban.
A kibocsátás összesen 278,56 milliárd rúpiát, azaz 3,3 milliárd dollárt hozott a vállalatnak.
A Reuters jelentése szerint az október 15. és 17. között zajló jegyzés során több mint kétszeres túljegyzés történt. Ez az első alkalom, hogy a dél-koreai autógyártó egyik külföldi leányvállalata tőzsdére lépett.
Kranthi Bathini, a Wealthmills Securities részvénystratégiai igazgatója a CNBC "Capital Connection" című műsorában úgy nyilatkozott:
Mivel ez egy teljesen jegyzett és beárazott IPO volt, így a befektetők számára nem sok maradt az asztalon.
Hozzátette azonban, hogy a Hyundai Motor India fundamentumait és értékelését tekintve "közép- és hosszú távon jobb választás, mint rövid távon".
A Hyundai Motor India tőzsdei bevezetése nem hagyományos módon történt. A cég nem bocsátott ki új részvényeket, hanem az anyavállalat, a Hyundai Motor Company értékesítette meglévő részvényeit. A kereskedés a részvényekkel kedden kezdődött meg mind a Nemzeti Értéktőzsdén, mind a Bombay Értéktőzsdén.
Címlapkép forrása: Shutterstock
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ