A légitársaság, amely az elmúlt pénzügyi évben rekordszámú, 62 millió utast szállított, 2019-ben kezdte meg működését az Egyesült Arab Emírségekben egy közös vállalkozás keretében. fejleményeket. Váradi kiemelte, hogy a vállalat Szaúd-Arábiát inkább beutazó piacként kívánja fejleszteni.
A légitársaság nemrég jelentette be, hogy 2025 márciusától új járatot indít London Gatwick és Dzsidda között, valamint Milánó és Abu Dhabi között, új A321XLR típusú repülőgépekkel.
A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy az új útvonalak indítása függ a hatósági jóváhagyásoktól és a Pratt & Whitney hajtóművekkel kapcsolatos problémák miatti kapacitáskorlátozásoktól. Ezek a nehézségek hozzájárultak a Wizz Air első negyedévi működési nyereségének 44%-os csökkenéséhez.
Váradi szerint
a vállalat részvényárfolyama nem tükrözi az üzletág tényleges teljesítményét.
Úgy véli, a piac túlreagálja a helyzetet, és a Wizz Air-re "aránytalanul nagy hatással vannak" olyan tényezők, mint a geopolitika és a hajtóművekkel kapcsolatos problémák.
A viteldíjak tekintetében a vezérigazgató megjegyezte, hogy a nyári adatok alapján a Wizz Air nem tapasztalt olyan mértékű árcsökkenést, mint amit egyes versenytársak jeleztek.
Forrás: Reuters
Címlapkép forrása: Portfolio
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ