Előfizetői tartalom

Új gyűjtőket céloznak meg a galériák a művészeti vásárokon

Portfolio
A galériák elsődleges motivációja a művészeti vásárokon való részvétellel az, hogy kapcsolatot teremtsenek az új gyűjtőkkel - ez a legfontosabb megállapítása annak az Artsy által közétett kutatásnak, ami a közelmúltban jelent meg. A kiadvány legfontosabb megállapításait most a műtárgy.com foglalja össze.

Az 1967-es Art Cologne (Köln) megalapítása óta a művészeti vásárok a kortárs művészeti piac szerves részévé váltak. 2024-ben már több mint 350 vásárt rendeznek világszerte, melyek nem csupán kereskedelmi események, mára igazi kulturális rendezvényekké is fejlődtek. Az Artsy jelentéséhez a művészeti színteret meghatározó galériák és műkereskedők globális közösségétől...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés