Kritikus fontosságú terület lesz a digitális felkészültség a vagyonkezelő cégek számára a közeljövőben. A Capgemini vagyonkezelői piacra vonatkozó friss előrejelzése rámutat arra, hogy a generatív AI viharszerűen terjed az iparágakban, így a vagyonkezelő cégek ezt a technológiát az egész értékláncukban integrálni fogják, az ügyfelekkel társalgó chatbotoktól kezdve a bankárok támogatásáig, racionalizált back office munkafolyamatokkal.
A Capgemini World Wealth Report 2023-as jelentésében már volt szó arról, hogy a vagyonkezelési vezetők több mint 44%-a szerint cége már most is alkalmazza az AI és a gépi tanulási technológiákat az értéklánc egészében. Mindeközben az ügyfelek preferenciái és törekvései is gyorsan változnak. A nagy vagyonnal bírók több mint 55%-a a digitális csatornák képességeit tartja döntő fontosságúnak a vagyonkezelő cég kiválasztásakor. Ugyanakkor több mint 47% elégedetlen a vagyonkezelő cégének digitális felületével.
A friss jelentés szerint idén és a közeljövőben a vagyonkezelők új ügyfélkörökre, köztük az egyre fiatalabb ügyfélkörre is lőni fognak, és új üzleti módszereket fejlesztenek.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!