Előfizetői tartalom

Meghökkentő számokat közölt a luxusmárka

MTI
Nőtt a Hermes francia luxusmárka bevétele az idei első fél évben - írja az MTI.

A cég honlapjára pénteken felkerült adatok szerint a bevétel 6,698 milliárd dollárt tett ki az év első hat hónapjában, ami 25,2 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit. A cég bevételei Ázsiában (Japánt nem számítva) 28 százalékkal, Japánban 26 százalékkal, az amerikai kontinensen 20 százalékkal, Európában pedig (Franciaország nélkül) 22 százalékkal, míg Franciaországban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés