Meta Platforms (Facebook)
Sztori
Az áprilisban közzétett negyedéves gyorsjelentés alapján az első negyedévben a naponta aktív felhasználók száma 5 százalékkal 3 milliárd főre nőtt, a havonta aktívaké pedig 5 százalékkal 3,8 millió főre. A bevétel eközben 3 százalékkal 28,7 milliárd forintra emelkedett, a költségek viszont 10 százalékkal nőttek, ezért az operatív eredmény 15 százalékkal 7,2 milliárd dollárra esett, az adózott eredmény pedig 24 százalékkal 5,7 milliárd dollárra csökkent. Az eredmények a várakozások felett alakultak, ráadásul a menedzsment várakozása is erősebb volt, mint amire az elemzők számítottak. Összességében elmondható tehát, hogy egyre többen használják a Facebookot, az Instagramot és a Meta más alkalmazásait, ami elsősorban azért van, mert a cég egyre aktívabban használja a mesterséges intelligencia alapú ajánlásokat, amivel gyakorlatilag odaköti a netezőket az alkalmazásaihoz.
Várakozások
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!