Előfizetői tartalom

Kiderült, mit gyűjtenek és hogyan hozzák meg döntéseiket a gyűjtők - megjelent a műtárgy.com és a Deloitte Magyarország hazai műgyűjtői szokásokról készült kutatása

műtárgy.com
A műtárgy.com kutatást indított a hazai online és offline műtárgyvásárlási szokásokról, döntési preferenciákról, amely elkészítésében és kiértékelésében a Deloitte Magyarország támogatta.

A műtárgy.com által közzétett hazai műtárgyvásárlási szokásokat felmérő kérdőív közel 200 kitöltést követően került lezárásra. A kérdőívet sikerült a célközönséghez eljuttatni, ugyanis a válaszadók 94%-a vagy műtárgyak iránt érdeklődőnek, gyűjtőnek, műtárgybefeketetőnek vagy műtárgyvásárlónak vallja magát. Legnagyobb százalékban a műtárgyak iránt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés