Előfizetői tartalom

Influencerek és műtárgyak? - Hogyan alakítja egy új generáció a piacot

műtárgy.com
A Covid utáni világban a technológiailag képzett gyűjtők továbbra is folyamatosan átalakítják a személyes értékesítés régi modelljét.

A művészeti piac és az antikvitások piaca ma már stabilan működik online. A TikTok-on az #antiquestorefinds hashtag több mint 36,9 millió megtekintéssel büszkélkedhet. Influencerek mutatják be szerzeményeiket, míg a kereskedők bennfentes tippeket osztanak meg arról, hogy mire kell figyelni vásárláskor. A nagy aukciósházak Instagram-sztorikat töltenek fel eladásaikról, amelyeket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés