Előfizetői tartalom

Berobbantak a kriptoügyletek, sosem volt még ennyi szponzoráció az NBA-ben

Portfolio
Az IEG sportpartnerségi tanácsadó cég becslései szerint a kriptovalutában utazó vállalatok nagy mértékben hozzátettek ahhoz, hogy az NBA szponzorációs bevételei a 2021-22-es szezonban rekordot jelentő 1,6 milliárd dollárra emelkedjenek.

A bevételek 13 százalékkal magasabban alakultak, mint a 2020-21-es szezonban elért 1,4 milliárd dollár, míg a 2018-19-es szezonban a National Basketball Association 1,2 milliárd dollárnyi szponzori pénzt gyűjtött be. A szponzori megállapodások közé tartozhatnak többek között az arénák elnevezési jogai és a vállalatok neveinek vagy a logóik elhelyezése a játékosok mezén....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés