Előfizetői tartalom

A Google anyacégének is betett a háború, csalódást okozott az óriáscég

Portfolio
A Google anyavállalata, az Alphabet kedden az elemzők által várt bevételnél alacsonyabb negyedéves eredményről számolt be, miután az ukrajnai háború miatt a YouTube hirdetési eladások jelentősen visszaestek. A világ legnagyobb kereső- és videószolgáltatója kimondottan jól muzsikált az elmúlt két évben, mivel a világjárvány az online tér felé irányította az üzleteket és a vásárlókat. Idén azonban eddig problémásnak bizonyul az értékesítési számok túlszárnyalása, mivel a háború, a növekvő infláció és a termékhiány miatt a hirdetők a marketingkampányok visszaszorítására kényszerülnek.

Ruth Porat, az Alphabet pénzügyi igazgatója szerint túl korai lenne megjósolni, hogy a háború miatt lelassult eladások mikor térhetnek vissza a korábbi kerékvágásba, és figyelmeztetett, hogy az erősödő amerikai dollár még jobban rontja majd az eladásokat a mostani negyedévben. Porat szerint a negyedév során kezdődött ukrajnai háborúnak "túlméretezett hatása" volt a YouTube...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés