Átültetnéd az elméletet a gyakorlatba? Érdekel a tőzsde, a kereskedés? Kezd el a gyakorlást! HF Markets demószámla letöltése itt. (X)
A Hindenburg minden idők legnagyobb személyszállításra alkalmas légi járműve volt. A léghajó nagy részét egy közel 200 000 köbméteres, héliummal töltött tartály tette ki, amely alatt a mai repülőgépekhez képest hatalmas teret biztosító utastér volt jelen. Ebben nagy sétálóterek, étkező, tágas ülőhelyek, és kabinok lettek elhelyezve. Az utóbbira azért volt szükség, mert elsősorban transzatlanti járatokra szánták, és mivel csak 120-130 km/h sebességgel közlekedett, ezért az út Németország, illetve az Egyesült Államok keleti partja között majdnem két napig tartott. Ezt azonban akkoriban senki sem bánta, aki feljutott a léghajóra, hiszen luxuskörülmények között tehette meg az utat, még így majdnem fele annyi idő alatt, mintha klasszikus hajóra szállt volna, a mostani sebességű légiközlekedés pedig a harmincas években még nem létezett.
Az LZ 129 kódnévre hallgató, 245 méter hosszú járművet - amely egy Boing 747-es hasonló adatának a háromszorosa - a többség a közlekedés jövőjének gondolta, és az addigra náci vezetésű Németország mindent meg is tett, hogy a vívmányt propaganda célokra használja, demonstrálandó a vélt germán technológiai fölényt. Nem egyszer dobáltak le szórólapokat róla, vagy hatalmas hangszórókkal terjesztették az üzenetet a német nép számára. Ez a fajta fegyver azonban fordítva sült el.
Erről szól még a cikk:
- Mi az a Hindenburg Omen?
- Miért lehet fontos jelzés az aktuális piaci helyzetben?
- Mik a korlátai és miért érdemes óvatosnak lenni?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!