Jó hírek és óvatos emelkedés, egyszer csak bumm
A bejelentések
Évek óta kimondottan rossz a forgalom a január végi kisbefektetői őrület során felkapott, háztartási eszközöket értékesítő Bed Bath & Beyond boltjaiban, a cég azonban Mark Tritton vezérigazgató irányítása alatt megpróbálja újragondolni, feléleszteni az üzletet. Mindezek tükrében tegnap a következő bejelentéseket tette a vállalat:
- Digitális piacteret hoznak létre azzal a céllal, hogy növeljék az online jelenlétet - egyelőre kevés részletet árultak el arról, hogy mikor indul a platform, és hogy pontosan hogyan fog működni.
- Ezzel együtt bejelentettek egy, a Krogerrel kötött partneri megállapodást is - az ország legnagyobb szupermarketlánca egy 2022-ben induló kísérleti projekt keretében megkezdi a Bed Bath & Beyond háztartási és babatermékeinek értékesítését a weboldalán és egyes kiválasztott üzletekben. A Kroger szóvivője elmondta, hogy az üzletek számát és a további részleteket egy későbbi időpontban jelentik be.
- A Bed Bath & Beyond Anu Guptát nevezte ki a növekedésért felelős vezetőnek, ami egy új pozíció a vállalatnál. Gupta korábban a Bed Bath & Beyond stratégiai és átalakítási vezetőjeként dolgozott.
- A vállalat azt is közölte, hogy várhatóan a 2021-es pénzügyi év végéig, azaz két évvel a tervezett határidő előtt befejezi 1 milliárd dolláros részvény-visszavásárlási tervét.
Árfolyamreakció
Miről szól még a cikk?
- Komoly ralira számíthatunk a mai kereskedésben egy korábbi mémrészvénynél.
- Nem elszigetelt esetről van szó, éledeznek a short squeeze-ért kiáltó kisbefektetők.
- Hogyan lehet időben beszállni ezekbe a sztorikba és meglovagolni a szédítő hullámokat?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!